Hrvatski Telekom nastavlja s poslovanjem uz posebnu brigu za zaposlenike, korisnike i cijelo društvo

15.05.20. | Primjeri dobre prakse

Hrvatski Telekom predvodnik je digitalizacije u Hrvatskoj, a upravo je to omogućilo kompaniji da u manje od deset dana u potpunosti reorganizira svoje poslovanje u vremenima pandemije koronavirusa. Fokus u kompaniji je posebno stavljen na brigu o zaposlenicima, korisnicima i za društvo

Piše: Lucija Brkić, voditeljica održivog razvoja u Hrvatskom Telekomu

Situaciju s korona virusom nije se moglo predvidjeti, ali kako bismo amortizirali njezine učinke njome je potrebno upravljati, prilagoditi joj se i naći načine kako u novoj stvarnosti nastaviti funkcionirati. Ono što se proteklih tjedana definitivno pokazalo jest koliko su nam svima povezanost i telekomunikacijske usluge bitni, jer teško je uopće zamisliti kako bi naša svakodnevica izgledala da ne možemo raditi od kuće, komunicirati, naručivati hranu i namirnice, plaćati račune itd., a sve iz sigurnosti naših domova.

Imati mogućnost poslovnog kontinuiteta i pronalaženja novih načina rada, imati mogućnost biti u kontaktu s našim bližnjima, imati mogućnost učiti na daljinu i takvim odgovornim ponašanjem davati svoj doprinos da ova situacija brže prođe, uistinu nije mala stvar, a to su samo neke od pogodnosti digitalizacije koje je Hrvatski Telekom predvodnik u Hrvatskoj.

U skladu s time, u Hrvatskom Telekomu je u manje od 10 dana u potpunosti reorganizirano poslovanje te je uspostavljen novi operativni model koji je bio usmjeren na tri glavna segmenta: zdravlje i dobrobit naših zaposlenika, olakšavanje novonastale situacije našim korisnicima uz ulaganje maksimalnih napora da ostanu povezani te pružanje bezrezervne podrške društvu.

Briga o zaposlenicima

Poseban fokus u Hrvatskom Telekomu tako smo stavili na brigu o zaposlenicima kojima je od prvog dana omogućen rad od kuće, a svima onima koji su zbog prirode posla morali biti na radnom mjestu omogućeni su svi preduvjeti kako bi se njihov rad mogao odvijati u potpuno sigurnim uvjetima. Svim je zaposlenicima za vrijeme posebnih uvjeta isplaćivan puni iznos plaće, a o stabilnosti poslovanja dodatno govori i činjenica kako je trenutno otvoreno 30-ak natječaja za posao s naglaskom na IT znanja.

Kroz svakodnevnu internu komunikaciju svim je zaposlenicima omogućena puna tehnička i savjetodavna podrška kako bi se lakše prilagodili radu od kuće. Adresirali smo s njima teme poput povećanja radne učinkovitosti, produktivnosti, suočavanja s izazovima povezanim s radom od kuće, motivacije, a osigurana je i psihološka pomoć kao i individualne i grupne coaching radionice.

Pritom je i svim zaposlenicima Hrvatskog Telekoma čiji su domovi bili pogođeni potresom kroz HT-ovu ‘Zakladu Prijatelj’, koja je osnovana radi pružanja pomoći zaposlenicima HT Grupe i njihovim najbližima onda kada im je to najpotrebnije, pružena i financijska pomoć kako bi lakše prevladali nastalu situaciju.

Također, i uz popuštanje mjera Nacionalnog stožera, svim je zaposlenicima i dalje na raspolaganju mogućnost rada od kuće dok god im tako odgovara, a povratak u ured je na dobrovoljnoj osnovi.

Briga za korisnike

Osim kroz brigu za zaposlenike, u Hrvatskom Telekomu fokusirali smo se i na naše korisnike, a glavni zadatak nam je bio da i u ovoj situaciji dok je „sve“ stalo oni ostanu povezani. Za to su se pobrinule  naše službe za korisnike i naši tehničari koji su tijekom cijelog razdoblja izlazili na teren. Oni su ‘tihi’ heroji, jer ih ni pandemija, ni najveći potres kojeg je Zagreb doživio u 140 godina, niti sve ostale prepreke nisu zaustavili da rade svoj posao kako bi naši korisnici imali priliku biti povezani i raditi iz sigurnosti svojih domova.

Također, svi poslovni i privatni korisnici Hrvatskog Telekoma dobili su u više navrata dodatne pogodnosti u vidu besplatnog interneta, omogućeno im je besplatno korištenje komunikacijskih i kolaboracijskih alata te dodatnih televizijskih kanala. Istodobno, svim je školarcima omogućen besplatan internetski pristup programu „Škola za život“.

Briga za društvo

Svjestan svoje uloge u društvu, Hrvatski Telekom donirao je četiri milijuna kuna Klinici za infektivne bolesti dr. Fran Mihaljević, a dodijelio je i besplatne 0800 brojeve Crvenom križu, KBC-u Zagreb i Ministarstvu uprave. Također, povećane su brzine interneta za osam bolnica te 28 gradova, županija i tvrtki koje pružaju javne usluge kako bi u ovim trenutcima neometano obavljali svoj posao.

Čak i kad je teško ne odustajemo, kad smo povezani sve je moguće, pa tako i život u novoj stvarnosti.

Share This