Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj (HR PSOR) uz potporu Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) 16. godinu za redom dodijeljuju nagrade Hrvatskog indeksa održivosti – HRIO. Povodom otvorenja HRIO natječaja, podsjećamo se prošlogodišnjih dobitnika.
Kaufland Hrvatska k.d. kao dio Grupacije Schwarz već dugi niz godina prikuplja pokazatelje održivosti jer samo kontinuiranim praćenjem relevantnih brojki možemo pratiti razvoj i definirati mjere za npr. smanjenje potrošnje energije i vode te još više motivirati i zaposlenike i klijente da i oni osvijeste važnost održivog poslovanja.
Popunjavanju upitnika pristupili smo kako bismo vidjeli gdje stojimo u odnosu na druge tvrtke na tržištu i kako bismo dobili nepristranu procjenu svog djelovanja. Znali smo da mnogo radimo na području održivog poslovanja, a prošle smo godine dobili i potvrdu osvajanjem nagrade u području Upravljanje okolišem – uslužno poduzeće. Rezultati popunjavanja upitnika daju nam uvid u to na kojim područjima postoji potencijal za dodatna poboljšanja i eventualno uvođenje novih procesa.
Do sada smo izradili dva Izvještaja o održivosti koji nam, uz HRIO upitnik, služe kao svojevrsni pokazatelj napretka kojeg ostvarujemo iz godine u godinu na putu ka održivijem poslovanju.
Kaufland Hrvatska k.d. jedna je od vodećih maloprodajnih tvrtki u Hrvatskoj. Osim što svojim kupcima svakodnevno nudi najbolji omjer cijene i kvalitete u 47 trgovina diljem zemlje, Kaufland u svom radu već dugi niz godina pridaje izniman značaj društveno odgovornom poslovanju. Pri provedbi projekata i aktivnosti Kaufland se vodi ključnim odrednicama strategije: Djeca, Zdravlje i Okoliš, a slogan “Djela, ne riječi.” naglašava aktivnu predanost zaštiti prirode, kao i napretku lokalne zajednice, s ciljem postizanja društvene jednakosti, ravnopravnosti i pomoći najugroženijima, npr. djeci s teškoćama u razvoju.