Ericsson, Telia i Sveučilišna bolnica Sahlgrenska koriste umjetnu inteligenciju u borbi protiv pandemije

10.03.21. | Primjeri dobre prakse

Primjena komunikacijskih tehnologija pruža niz dobrobiti zdravstvenim sustavima. Najnovija primjena vezana je uz borbu protiv COVID-19 pandemije. Ericsson, Telia i Sveučilišna bolnica Sahlgrenska u Švedskoj testiraju korištenje umjetne inteligencije u stvaranju modela za planiranje i predviđanje zdravstvenih zahtjeva i resursa.
S obzirom na veliko opterećenje bolnica i zdravstvenih resursa, planiranje je postalo važnije i teže nego u normalnim okolnostima. Iako je pandemija pokazala da je teško predvidjeti potrebe bolnica, također je postalo jasno da elastične mreže i mobilni podaci mogu pomoći u suočavanju s tim izazovima.
Ericsson, Telia i Sveučilišna bolnica Sahlgrenska (SB) surađuju u kreiranju modela za planiranje i predviđanje zdravstvenih resursa i zahtjeva. Istraživački inovacijski projekt, započet u rujnu 2020. godine, spaja naprednu analizu i modele umjetne inteligencije sa zdravstvenim informacijama u učinkovitijem planiranju zdravstvenih resursa. Projekt koristi anonimizirane podatke Telia Crowd Insights prikupljene iz Telijine švedske mobilne mreže.
Ericsson posjeduje opsežno znanje o umjetnoj inteligenciji i telekomunikacijskim mrežama, a spajanje ovih kompetencija s navedenim podacima i medicinskim iskustvom SB te iskustvom u stvarnom vremenu vezanom uz COVID-19 omogućuje učinkovitije planiranje i predviđanje zdravstvenih resursa.
Primjerice, korištenjem ovih podataka može se poboljšati procjena broja pacijenata s COVID-19 koji će biti primljeni u bolnicu. Kao dio ovog projekta, SB također surađuje sa Sveučilištem za tehnologiju Chalmers u Švedskoj u boljem planiranju vezanom uz COVID-19.
Peter Laurin, čelni čovjek Upravljanih usluga u Ericssonu, kaže „Ericsson već dugo tehnologiju koristi za dobrobit. Sada to proširujemo na korištenje naših UI alata i stručnosti u olakšavanju izazova bez presedana koje je postavio COVID-19. Naša suradnja s Telijom i Sveučilišnom bolnicom Sahlgrenska pokazuje vrijednost koju podaci u kombinaciji s tehnologijama poput umjetne inteligencije i strojnog učenja mogu donijeti zdravstvu i društvu“.

Pročitajte više kako Ericsson koristi UI u stvaranju inteligentnijih mreža.

Povezano
Ericsson recognized for COVID-19 response leadership by Global Business Alliance
With the corona threat emerging, Ericsson teams in China provided connectivity to frontline hospitals
Delivering Critical Care Connectivity: now and into the future

Kompanijske komunikacije Ericssona Nikole Tesle
Ericsson pružateljima komunikacijskih usluga omogućuje da u potpunosti iskoriste vrijednost povezivosti. Kompanijski portfelj obuhvaća mreže, digitalne usluge, usluge upravljanja i novo poslovanje, a dizajniran je da našim kupcima pomogne u prelasku na digitalno poslovanje, povećanju učinkovitosti i nalaženju novih izvora prihoda. Ericssonove investicije u inovacije su dobrobiti telefonije i širokopojasnog pristupa omogućile milijardama ljudi širom svijeta. Ericsson je uvršten u kotacije na burzi NASDAQ Stockholm te u sustavu NASDAQ New York.
Ericsson Nikola Tesla je pridruženi član korporacije Ericsson koja predvodi i podržava suvremene načine komuniciranja. Aktivnosti kompanije obuhvaćaju prodaju i marketing, istraživanje i razvoj, dizajn cjelovitih komunikacijskih rješenja, usluge u području višeuslužnih i mobilnih mreža najnovijih generacija, uključujući mobilni Internet te sistemsku integraciju složenih sustava u svim segmentima poslovanja. Kompanija osigurava inovativna ICT rješenja koja unaprjeđuju život ljudi i stvaraju novu vrijednost. Dionicama Ericssona Nikole Tesle trguje se na Redovitom tržištu Zagrebačke burze pod burzovnim simbolom ERNT-R-A.

Povezano
www.ericsson.hr
www.youtube.com/ericssonnikolatesla
www.facebook.com/ericssonnikolatesla/
www.ericsson.com
www.ericsson.com/news
www.twitter.com/ericssonpress
www.facebook.com/ericsson
www.linkedin.com/company/ericsson
www.youtube.com/ericsson
KONTAKT:
Snježana Bahtijari
Direktorica marketinga, komunikacija i društvene odgovornosti
Ericsson Nikola Tesla
Tel.: + 385 1 365 4556
E-mail: snjezana.bahtijari@ericsson.com