Prošlogodišnji dobitnici nagrade HRIO – HiPP Croatia d.o.o.

12.07.23. | Vijesti

Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj (HR PSOR) uz potporu Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) 16. godinu za redom dodijeljuju nagrade Hrvatskog indeksa održivosti – HRIO. Povodom otvorenja HRIO natječaja, podsjećamo se prošlogodišnjih dobitnika.

Ladislava Klasić-Stanković iz HiPP-a podijelila je svoje iskustvo ispunjavanja upitnika s nama.

Što vas je potaknulo na ispunjavanje HRIO upitnika?

Metodologija kontinuiranih poboljšanja se bazira na malim, redovnim promjenama, poboljšanjima, a koja na kraju donose značajne rezultate. Kako se unapređenje poslovnih i proizvodnih procesa bazira na uvođenju alata i metoda kontinuiranog poboljšanja, HRIO je predstavljao novi alat koji smo željeli uvesti u naš sustav, što se pokazalo kao odlična odluka.

Kako vam HRIO služi kao alat za mjerenje svog napretka prema održivosti?

Podaci koje analiziramo iz HRIO upitnika odličan su alat za buduće smjernice i preispitivanje već postojećih sustava, optimiziranje ili uvođenje nečeg sasvim novog.

Što ste naučili kroz popunjavanje HRIO upitnika?

Naučili smo da uvijek može bolje, da se nikad ne prestajemo truditi i da jedni druge „guramo“ na tom putu. Nismo konkurencija, nego smo pokretači napretka, a HRIO je taj koji koordinira i usmjerava.

Koje promjene u poslovanju ste pokrenuli kao rezultat provedbe HRIO upitnika?

HRIO nas tjera naprijed, navodi nas da preispitujemo postojeće procese i učinkovitost, te da proaktivno djelujemo. U sklopu SWAT analize HRIO upitnika pronašli smo slabije karike i poradili na njima.

Što biste poručili hrvatskim gospodarstvenicima u kontekstu postizanja korporativne održivosti?

Danas već kasnimo sa održivošću i trebali bismo stremiti ka regeneraciji kako bismo budućim generacijama ostavili okoliš vrijedan življenja. Korporativna održivost ima višestruke koristi, a osim što nas uči kako što manje štetiti okolišu, prenosimo dobru korporativnu praksu održivosti i u privatni život.

Pomaže li vam HRIO u izradi Izvještaja o održivosti? (ukoliko izrađujete godišnji Izvještaj o održivosti)

Da, HRIO nam pomaže u izradi Izvješća o održivosti i društveno odgovornog upravljanja, ali podatke koristimo i za izradu izjave o okolišu koju smo dužni izraditi svake godine kao nositelji prestižnog EMAS (Eco Management Sheme) certifikata, isti smo dobili kao prva tvrtka u Hrvatskoj.  Podatke koristimo kao usporedbe prethodnih godina, prognoze za budućnost, ali i za usporedbu s ostalim kompanijama u Hrvatskoj.

HiPP Croatia d.o.o. je moderna tvrtka koja prati trendove u prehrambenoj industriji i svojim prisustvom na europskom i svjetskom tržištu zauzima značajno mjesto u proizvodnji cerealne dječje hrane. Tvrtka je smještena u ruralnom području središnje Hrvatske, u Glini, prerađuje žitarice i  proizvodi suhe proizvode koje potječu od pažljivo odabranih sirovina, kontrolirajući  svaku fazu proizvodnog procesa i osiguravajući prepoznatljivu HiPP  kvalitetu. Tvrtka posluje na dvije lokacije – proizvodnja u Glini, te marketing i prodaja u Zagrebu. Naši djelatnici su naša najveća vrijednost, a visoko mjesto u poslovnoj politici zauzimaju ciljane edukacije naših djelatnika. Najveća prednost tvrtke je lokalna radna snaga, trenutno 214 zaposlenih koji su uz ambiciozan rukovodeći kadar vođeni i usmjeravani prema idejama misije i vizije poduzeća.  Njihovo znanje, kreativnost i inovativna snaga veliki su  doprinos uspjehu tvrtke. Uz redovne sastanke vezane za uspješnost i postavljanje  ciljeva, rukovodeći kadar je redovito ocijenjen od strane djelatnika i obrnuto.  Zdravstvena zaštita i sigurnost na radu su prioritet, uz strogo pridržavanje svih standarda i zakonskih obveza. Svi djelatnici su osigurani u slučaju nesreće. Besplatni preventivni zdravstveni pregledi, širok izbor relaksacijskih i sportskih aktivnosti za promicanje zdravlja djelatnika, radionice, druženje „team building“ i slično, sastavni su dio poslovanja tvrtke.

Društveno odgovornim poslovanjem promičemo kodeks poslovne etike i doprinosimo općem dobru društvene zajednice. Beskompromisna kvaliteta organske proizvodnje koja je izvan modnih trendova –  tajna je uspjeha HiPP-a. Svojom brigom za okoliš, ulaganjem u društvo i ekonomiju osiguravamo budućnost i uspješan napredak sljedećim generacijama.

Share This