Prošlogodišnji dobitnici nagrade HRIO – Hrvatski Telekom d.d.

17.07.23. | Intervju, Vijesti

Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj (HR PSOR) uz potporu Hrvatske udruge poslodavaca (HUP) 16. godinu za redom dodijeljuju nagrade Hrvatskog indeksa održivosti – HRIO. Povodom otvorenja HRIO natječaja, podsjećamo se prošlogodišnjih dobitnika.

Igor Vukasović iz Hrvatskog Telekoma podijelio je svoje iskustvo ispunjavanja upitnika s nama.

Što vas je potaknulo na ispunjavanje HRIO upitnika? Prošlogodišnji dobitnici nagrade HRIO – Hrvatski Telekom d.d. Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj - Dop.hr

Održivost je sastavni dio strategije Hrvatskog Telekoma i kao društveno odgovorna kompanija integriramo i sustavno je provodimo u svom poslovanju i kod donošenja strateških odluka. U tom kontekstu je sudjelovanje u HRIO logičan dio našeg sagledavanja održivosti i vrednovanja napredaka.

Kako vam HRIO služi kao alat za mjerenje svog napretka prema održivosti?

Stava smo kako je sve moguće kvantitativno i kvalitativno mjeriti, što samostalni već dugi niz godina i činimo u raznim segmentima. Između ostalog i kroz Izvještaj o održivosti, kojeg u razni, oblicima izdajemo već 19 godina.

Rezultati HRIO su nam u tom pogledu dobrodošla povratna informacija koju uzimamo u obzor kako bi bili još bolji.

Što ste naučili kroz popunjavanje HRIO upitnika?

Pohvalna je širina djelovanja koju HRIO traži od svih koji ispitanika, te iako u svojim izvješćima idemo u detaljnije, kroz ispunjavanje i rezultate uvijek se može sagledati kako neke stvari dodatno unaprijediti, a i usporedba s drugim liderima održivosti je uvijek dobrodošla.

Što biste poručili hrvatskim gospodarstvenicima u kontekstu postizanja korporativne održivosti?

Oni koji već pristupaju popunjavanju indeksa i sami su svjesni nužnosti razmišljanja i djelovanja na održiv način. Onima koji se eventualno nisu odlučili pristupiti HRIO-u sugestija da razmotre prijaviti se. Time ne gubi ništa, dapače mogu dobiti koristan uvid i benchmark gdje se trenutno nalaze, a ovogodišnja prijava može im poslužiti i kao baza te dobro iskustvo za unaprjeđenje vlastitih procesa.

Pomaže li vam HRIO u izradi Izvještaja o održivosti? (ukoliko izrađujete godišnji Izvještaj o održivosti)

HRIO nam je konstruktivan korektivni faktor. Poanta održivog razvoja jest unaprijediti poslovanje na održiv i odgovoran način, što dodatno stvara vrijednost, ne samo za kompaniju već i za sve njene dionike. Izvještaj o održivosti kojeg mi u Hrvatskom Telekom objavljujemo već 19 godina sam po sebi nije ni cilj niti svrha, već rezultat svih aktivnosti i motivacija da iz godine u godinu budemo sve bolji, a naš pozitivan doprinos ciljevima održivog razvoja sve veći i opipljiviji.

Prošlogodišnji dobitnici nagrade HRIO – Hrvatski Telekom d.d. Društveno odgovorno poslovanje u Hrvatskoj - Dop.hr

Hrvatski Telekom Izvještaj o održivosti 2022.

Hrvatski Telekom d.d. je vodeća telekomunikacijska kompanija u Hrvatskoj koja pruža usluge fiksne i mobilne telefonije, veleprodajne, internetske i podatkovne usluge. Osnovna djelatnost HT

-a je pružanje elektroničkih komunikacijskih usluga te projektiranje i izgradnja elektroničkih komunikacijskih mreža na području Republike Hrvatske. Uz usluge fiksne telefonije, HT pruža internetske, IPTV i ICT usluge, usluge prijenosa podataka te usluge pokretnih telefonskih mreža. Društva članovi HT Grupe su kompanije: Iskon Internet, Combis i Crnogorski Telekom.

HT je kompanija koja postavlja najbolju praksu u utvrđivanju standarda vrhunske komunikacije, omogućava integraciju u društvo informacija i znanja, potiče održivi razvoj i važnost zaštite okoliša.

Svaki put kad se u Hrvatskoj događala povijesna prekretnica u telekomunikacijama mi smo je uvodili: komercijalna mobilna mreža (1991.), komercijalni internet (1995.), digitalna televizija MaxTV (2006.), fiksna mreža u All-IP okruženju (2015.), komercijalna 5G mreža (2020.)… Ponosni na to, na naše kolegice i kolege koji su stvarali budućnost i nastavljamo biti prvi.

Pritom u Hrvatskom Telekomu vjerujemo kako ugled ne ovisi isključivo o kvaliteti proizvoda i usluga, već i o odnosima prema korisnicima, suradnicima, zaposlenicima, okolišu i društvenoj zajednici. Svrha HT-a je povezivati sve osobe i organizacije u Hrvatskoj pružajući im prilike koje digitalizacija nudi za poboljšanje kvalitete života. U širenju telekomunikacijske mreže, dostupnosti tehnologije i s omogućavanjem pametnih ICT rješenja prioritet stavljamo na ublažavanje i prilagodbu klimatskim promjenama povećanjem energetske učinkovitosti i smanjenjem korištenja prirodnih resursa.

Naš pristup održivosti stoga se temelji na tri ključna područja djelovanja: klimatske promjene, resursna učinkovitost te digitalna uključivost.

Share This