manager.hr, 21. svibnja 2014.
U prostorijama Hypo centra u Zagrebu, 21. svibnja 2014. godine, predstavljeno je premijerno svjetsko izdanje knjige S. Younga: “Moralni kapitalizam II – načela društveno odgovornog poslovanja za 21. stoljeće”.
Bilo je to prvo svjetsko izdanje knjige u nakladi Hrvatskog udruženja menadžera i poduzetnika CROMA. Nakon promocije i predavanja g. Younga, održan je okrugli stol o značenju koncepta moralnog kapitalizma za promišljanje strategije razvoja hrvatskog gospodarstva.
Knjigu ovim putem preporučujemo svim poslovnim ljudima kojima je stalo do koncepta dugoročno održivog razvoja njihova poslovanja u okvirima naše stvarnosti i sustava vrijednosti na kojem počiva dobra praksa korporativnog upravljanja u globalnim razmjerima.
Knjiga daje pouzdani moralni kompas i upute za upravljanje etičkim rizicima koji po naravi stvari prate sve važne odluke, a tiču se njihovog profesionalnog integriteta, mirne savjesti i osobne odgovornosti. Naravno, i osjećaja zadovoljstva da smo postupili ispravno, tj. sukladno najboljem znanju i u maniri dobrih gospodarstvenika. Opširnije o knjizi potražite na linku.
Stephen B. Young je od 2000. godine globalni izvršni direktor mreže poslovnih lidera – Caux Round Table (CRT). Uvaženi je međunarodni stručnjak i konzultant društveno odgovornoga poslovanja, transkulturalni poslovni menadžment i etiku. Jedan je od najzaslužnijih autora i promotora koji su na globalnoj razini utjecali na pokret društveno odgovornoga poslovanja. Poticaj za nastanak nastavka knjige „Moralni kapitalizam I – mirenje privatnog interesa s javnim dobrom“ je bio financijski kolaps 2008.
Napominjemo kako je knjiga komplementarna knjizi “DOP – Društveno odgovorno poslovanje” čuvenog gurua marketinga Philipa Kotlera i koautorice mu Nancy Lee. Kotler je u ovoj knjizi spojio teoriju i praksu, uputio na dobru praksu i akciju, dao odgovor na pitanje kako se organizirati, dao terminologiju, alate, tehnike. Prikazao je svjetsku praksu kroz primjere 60 – ak kompanija poput Dell, FedEx, Hewlett – Packard, Levi Straus, Starbucks…
Naglašavamo kako svjetski pokret DOP-a nailazi sve više i u naše prostore, te će kao stvarnost, koja čeka svaku od tvrtki, utjecati na njihovu tržišnu i poslovnu poziciju (opći imidž u javnosti, prednost kod dobivanja poslova putem javne nabave, zahtjevi stranih partnera pri angažiranju i ulaganju u naše tvrtke…). Dakle, DOP nema alternative, a time ni naše mijenjanje svijesti u tome smjeru.