Coca-Cola HBC proglašena vodećim europskim proizvođačem pića u održivom poslovanju

4.02.22. | Vijesti

Izvor: Coca-Cola HBC

Zagreb, 4. veljače 2022. godine  – Coca-Cola HBC ponovno je proglašena vodećim europskim proizvođačem pića u održivom poslovanju, a već je jedanaestu godinu zaredom uvrštena među tri najbolja proizvođača pića u svijetu u održivome poslovanju.

Vijest je objavila agencija za kreditni rejting Standard & Poor’s (S&P) u svom Godišnjaku potvrđujući time Dow-Jonesov indeks održivosti (DJSI) za 2021. godinu, jedan od vodećih svjetskih pokazatelja održivosti. Također, Coca-Cola HBC dobila je i srebrnu nagradu tvrtke S&P Global.

Komentirajući objavu, Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cole HBC navodi: „Ovo je veliko priznanje za sve što naši kolege svakodnevno rade kako bismo izgradili tvrtku i budućnost koja je još održivija. Započeli smo ovo putovanje još prije mnogo godina i smatramo ga ključnim za svoj budući rast. Postizanje nulte stope emisije stakleničkih plinova u cijelom našem lancu vrijednosti do 2040. godine na koju smo se obvezali u listopadu 2021. godine te, s druge strane, surova stvarnost predstavljena na konferenciji COP26, podsjeća nas na ozbiljnost izazova s kojima smo suočeni i koliko je još posla pred nama. Predani smo tome da u potpunosti učinimo svoj dio.“

Ovaj je rezultat u skladu s nezavisnim ocjenama tvrtke Coca-Cola HBC u okviru cijenjenih istraživanja i indeksa održivosti, kao što su MSCI ESG, CDP, FTSE4Good i FTSE Russell ESG.

Dodatak

Najzapaženiji rezultati Coca-Cole HBC u održivome poslovanju*:

  • ušteda 1,8 milijuna tona CO2 u čitavom lancu vrijednosti i 6,5 milijardi litara vode u našem poslovanju tijekom proteklog desetljeća
  • nabavljanje više od 98 % robe i sirovina od lokalnih dobavljača (na tržištu na kojemu proizvodimo svoje proizvode)
  • svako radno mjesto u sustavu Coca-Cole podržava u prosjeku 11,3 drugih radnih mjesta
  • od pokretanja vodećega programa podrške zajednici u 2017. godini (Coca-Colina podrška mladima – #YouthEmpowered) obučeno je 480 000 mladih u 28 država, a cilj je taj broj povećati na jedan milijun do 2025. godine
  • objava prve politike porezne transparentnosti i izvješća u kolovozu 2020. godine
  • na 39 % rukovodećih mjesta trenutačno su žene, a naš je cilj podići taj postotak na 50 % do 2025. godine
  • pet robnih marki mineralne vode na šest tržišta pakirano je u boce izrađene od 100 % reciklirane plastike, a u Italiji su sva pojedinačna pakiranja bezalkoholnih gaziranih pića od 100 % reciklirane plastike
  • na deset tržišta omot višestrukih pakiranja limenki izrađen od plastike koje se teško reciklira zamijenjen je KeelClipom™, minimalističkim kartonskim rješenjem izrađenim od papira koji je u potpunosti razgradiv i može se reciklirati te ima certifikat Vijeća za nadzor šuma (FSC), a plan je uvesti ga na sva EU tržišta tijekom 2022. godine

Cjeloviti popis ciljeva i postignuća tvrtke možete vidjeti ovdje.

*Ako nije drugačije navedeno, podaci se odnose na 2020. godinu

NetZeroby40

U listopadu 2021. godine, Coca-Cola HBC obvezala se postići nultu stopu emisije stakleničkih plinova duž cijeloga vlastitog lanca vrijednosti do 2040. godine. Tvrtka je izradila jasan plan i planira uložiti 250 milijuna eura do 2025. godine u inicijative za smanjenje emisija. Do 2030. godine tvrtka će smanjiti stopu emisija za 25 % u cijelom svom lancu vrijednosti u opsezima 1, 2 i 3, uz daljnje smanjenje od 50 % u idućem desetljeću u sklopu postojećeg, znanstveno utemeljenog cilja. Kako bi riješila problem 90 % emisija u opsegu 3 koje nastaju djelovanjem trećih strana, Coca-Cola HBC proširit će svoju sadašnju suradnju s dobavljačima. Tamo gdje emisije stakleničkih plinova neće biti moguće u potpunosti ukloniti, tvrtka će ih umanjiti ulaganjem u ostale mjere za zaštitu klime.

Kontakt:

Svebor Gretić, stariji savjetnik

Madison Consulting, svebor.gretic@madison.hr,099 2083 009

 

#CocaColaHBC ##YouthEmpowered #NetZeroby40 #CCHBC #HRPSOR

Share This